Siftah diyelim mi?

Beş yaşını bitirdi bitiriyor Pita…. Birkaç kişilik çekirdek aile artık çoluklu çocuklu, amcalı teyzeli, kuzenli, gelinli damatlı büyük bir aile oldu. Hem kız hem de erkek tarafı olmanın keyfi içindeyiz.

Kalabalık olunca haberleşmek de, haberdar olmak da mesai gerektiriyor, zaman alıyor. O yüzden “bir haberdar etme ağı kuralım” dedi Aylin.

Misal, bazen Pita çocuklarının ettiği bir kelâm öyle bir kelâm oluyor ki, mutlaka duyurmak istiyor insan. Mesela, annesinin izni olursa, 2,5 yaşındaki Sinan’dan dökülen bir inci: Annesi kızmış Sinan’a “laf mı dinliyorsun sen bakayım?” Sinan’dan cevap: “Hayır Bach dinliyorum” Üstelik Sinan’ı tanıyanların şaşırmayacağı devam cümlesiyle: “Bach, Johann Sebastian Bach.”

Söz uçar yazı kalır. Bu blog oldu da siz bu anekdotu kaçırmadınız. Şahsen ben kaçırmak istemezdim. İşte o yüzden bu minval üzerinden devam edelim diyoruz.

Hayat neşeden, güzel haberlerden oluşsaydı keşke… Maalesef. Osman Amca’nın kaybı gibi. Aylin yazdı, artık az da olsa tanıyorsunuz O’nu. Hayatınız her daim kesişse bile “üf” demezdiniz. Öyle biriydi, öyle ihtiyarlamayı becermiş biri. Ruhu şad olsun… Acı olanlarının sayılarının çok az olacağını ümit ederek paylaşacağız sevdiklerimizin haberlerini.

Geç oldu güç olmadı, olmayacak zannediyorum. Başka bir mecrada da beraber olmak, beraber olmaya devam etmek.

Saymadım ama başıma çok geldi: Dükkâna, dükkânımıza bakıp “İyi ki varsın Pita” demek. Siz de iyi ki varsınız.

Ebru

One thought on “Siftah diyelim mi?

  1. Ebrucuğum, bizler için de bir nevi buluşma noktası Pita… Mesela sizlere anahtarımı bırakamasaydım evin tadilatını hastaneden organize edemezdim… Sabah arkadaşlarımı Pita’da göremesem kahvaltıda, yaşamım daha eksik olurdu… Kısaca Pita bize biz Pita’ya iyi geliyoruz sanırım… Bu nedenle hep geliyoruz ya işte… Çok yaşayın…

Bir Cevap Yazın

